mandag

U.O shoes..



Støvler med inspiration fra trekking, wedges og en interessant blanding af brogue og western i Sam Edelmans fortolkning. Jeg troede egentlig at jeg var sådan rimelig færdig med nitter, men synes nu at det ser ret fint ud til de her støvler. Alle støvler fås lige nu hos Urban Outfitters. Jeg sidder i starten af endnu en eksamensopgave med deadline d. 1. marts. Godt, at man har fået afsat ungerne fra tirsdag til fredag, det giver lidt ro til at få arbejdet lidt (og blogget lidt...)

2 kommentarer:

  1. Psst.... jvf. min tidligere kommentar om billige køb. Kan Docs støvlerne hapses helt nye på Ebay til £45 MED porto (mod de £85 uden porto på UO). Ikke for at lokke, men blot til info ;)
    /Chris

    SvarSlet
  2. Næh altså... Hold kæft, jeg er fristet nu! Nej, jeg har lige solgt et par Martens, så det ville næsten være hul i hovedet at skaffe sig et par nye, men de her er godtnok ellers fede. Så godt at du har købt dem:) Håber du flasher dem!

    SvarSlet