fredag

Fredag!

Photobucket
Det bliver vist lidt rodet det her - for tøjet er fra i dag, men maden er fra i går, he he! Aftensmaden i går stod på pasta med kyllingeruller med bacon, persille, timian og basilikum, som lige var det, der var i køleskabet. Man kan i princippet fylde sådan en kyllingefilet med hvad som helst - bare bank den godt flad og så smør et lag på af f.eks pesto, grønne krydderurter, pinjekerner, soltørrede tomater osv. osv. Rul den sammen bagefter og snør den/rul bacon rundt om.

I dag havde jeg en lægetid tidligt i morges og bagefter havde jeg den surrealistiske oplevelse at gå lidt rundt i en halv time og vente på at butikkerne åbnede. Det tror jeg aldrig, jeg har prøvet før. Gik i Bruuns for at kigge efter de der warrior turkis-ringe hos Friis Co. men selvfølgelig har de ikke fået dem hjem. Ligesom de støvler, som de heller ikke har fået endnu, selvom de forlængst har modtaget dem i KBH. Jeg ved sgu ikke, synes det er lidt slapt at det skal tage så lang tid, når de der ringe for længe siden er blevet lagt på webshoppen.... Fandt også en denim skjorte på tilbud, som jeg viser på et andet tidspunkt, og så var jeg lige inde at forhøre mig om priser på ringe med turkiser hos Ganesha. Phew, det er dyrt. Tror ikke de havde nogen, der kostede mindre end 500 kr... Var også hos Pede og stoffer for at kigge efter Vibe Harsløff piber, som desværre er udsolgte, så jeg må satse på YouHeShe, selvom jeg vist nok har brugt rigeligt med penge for denne måned. Så fik jeg sgu alligevel mine shoppe-lyster styret! Må hellere holde mig fra centrum de næste 14 dage:) Og så må jeg hellere få lagt noget på Trendsales igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar