fredag

I går

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Tilbragte dagen i går i hyggeligt selskab med Brigitte. Vi ville egentlig have set den nye Peter Jackson film "The lovely bones", men da vi havde taget fejl af tidspunktet blev det til Roman Polanskis "Skyggen" i stedet for. Når man ikke "må" røbe handlingen, er der egentlig ikke så meget andet end at sige, end at den er ret spændende og intens. Den holdt ihvertfald mit lille hovede fuldt ud beskæftiget i de ca. 2 1/2 time den varede!

Et kuriosum er, at dele af filmen er optaget på en mindre ø, hvad jeg havde (mis)forstået som Rømø, hvilket der dog ikke er tale om. Filmen er optaget på en af de andre små øer, som ligger i det samme farvand som Rømø, mens en del af filmholdet har boet på Rømø under optagelserne, så lidt rigtigt var det nu alligevel...Så sorry Brigitte, jeg bandt dig vist en historie på ærmet der, den havde jeg lige fået galt i halsen og tak til J for endnu engang at kunne korrigere mine misopfattelser af, hvordan et eller andet i virkeligheden hænger sammen! Hvad skulle jeg dog gøre uden dig? :) Synes især også at det var skægt at se Kim Cattral i en anden rolle end den skrappe og seksuelt ladede Samantha fra S.A.T.C.

Vi fik (selvfølgelig) også shoppet lidt. Jeg byttede en jakke og prøvede nogle forskellige ting uden dog at komme hjem med andet end en t-shirt, som jeg måske tror ryger tilbage, da den alligevel ikke var så spændende, da jeg kom hjem. Vildt hyggelig dag i det lækre forårsvejr!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar