tirsdag

Can I get a window seat?


Nyt nummer (og album!) fra min yndlingssangerinde nr. 1. Videoen har mest af alt fået opmærksomhed i kraft af at Erykah (endelig vil nogen nok sige...inkl. min kæreste... Hrmff!) smider tøjet, imens hun promenerer på selvsamme gade, hvor JFK blev skudt. Ud fra hvad jeg kender til hende, så handler afklædningen nok næppe om at ville fremstå sexy, men tjener nok snarere et højere formål. Som sædvanligt har hun nemlig noget på hjerte og ja, det er måske kvalmende kliché og politisk korrekt for nogle, men jeg er virkelig bare glad for, at der er nogen som rent faktisk har noget at sige.

2 kommentarer:

  1. Hun er den vildeste kvinde! Hun ligner næsten et dyr når hun spiller live, sådan en mellemting mellem en gazelle og en slange (eller også har jeg bare røget for mange joints til de koncerter) :D

    SvarSlet
  2. Ha ha, så du hende så i juni md. 2008 i Vega?? Der var jeg der nemlig... Fed koncert, men også en lidt underlig oplevelse, for vi havde sådan nogle "fine" siddepladser, hvor vi skulle sidde ned og høre hende... Det havde jeg ikke lige prøvet før og det passede ligesom ikke så godt. Ville hellere have været nede blandt crowden...

    SvarSlet