mandag

Provider

Photobucket
Photobucket
(Provider.com)
Jeg har lige modtaget den lækreste, blødeste Provider- skindjakke med posten, som jeg (også) har købt over Trendsales. Og jo, man må da vist sige, at jeg er ved at være dækket ret godt ind på jakkefronten, men man må jo altså slå til, når der byder sig noget godt og det især, når man har ledt efter en god skindjakke i laaang tid. Det er dog lidt skræmmende, hvor meget man kan få shoppet over nettet, når man egentlig skal forestille at arbejde intenst på en opgave.....! Når jeg får tid skal jeg dog have den prøvet lidt mere, for synes umiddelbart at den ser lidt stor ud i det. Måske jeg endnu engang har overvurderet min egen størrelse....

Kender I egentlig Provider? Jeg har indtryk af, at det er et mærke som egentlig lever et relativt stille liv, men måske er det bare her i Århus? Jeg har luret på dem igennem længere tid og jeg synes virkelig at de gør det godt. Der er noget uprætentiøst, "rent" og samtidigt råt over deres designs. Og så har læder/skind jo altid et lille touch af noget eksklusivt over sig, som ellers ikke normalt er det der tiltrækker mig, men det gør det når det kommer til jakker og tasker. Jeg ved ikke præcist, hvad de lader sig inspirere af, men umiddelbart vil jeg nok gætte på at de har mere end skelet til Acne? Deres skjorter minder ihvertfald lidt om dem, som Acne også er suværene til at lave. Og nogle af deres jakker har også lidt Helmut Lang/Rick Owens over sig... Fordelen er så, at deres priser er en hel del mere til at komme i nærheden af. Jeg har den sorte skindtaske i midten og nu også en jakke derfra. Jubiii! Viser den når jeg får tid.

Hav en fantastisk uge! Jeg vil vende tilbage til min shitty opgave, som jeg egentlig bare synes bliver dårligere og dårligere, jo mere jeg får skrevet på den....

5 kommentarer:

  1. JA, jeg elsker mine Provider læderjakker. Især den grå med hoodie. Mums, den er så dejlig. Håber du flasher, hvad det er for en, du har købt. Og god arb.lyst.

    SvarSlet
  2. Har også tasken i midten, dog i grå. Købte den i museumsbutikken på Louisiana og den var endda nedsat. Elsker den!! Jaa flasher du ikke jakken?
    kh

    SvarSlet
  3. de laver nogle skønne sager! Jeg har længe haft kig på en læderjakke derfra - men selvom det ikke er så dyrt som Acne, så er det stadig ikke helt billigt.
    Den sorthe skjorte på billedet har jeg, og den er så lækker og fin! :)

    SvarSlet
  4. Mmm ja, har de lækreste shorts dérfra... de er bløde som babynumser, synes virkelig Provider er værd at holde øje med :-)
    Glæder mig til et flash!
    <3

    SvarSlet
  5. Tak for jeres kommentarer:)Ja, synes især også godt om deres skjorter og lædershorts, som jeg dog aldrig har set IRL.... Tror kun at det er Magasin der forhandler det i Århus??

    Jeg flasher så snart jeg får tid til at tage billeder og det bliver nok ikke lige her i den nærmeste fremtid, da jeg sidder begravet i eksamen. Men jo, skal nok....

    SvarSlet