mandag

Blå & grå

Photobucket

Wildfox, Stine Goya, Sass & Bide, Linda Farrow, Uslu Airlines, Topshop


Tror klart, at blå og grå er nogle af mine yndlingsfarver og selvom jeg egentlig har skabet fyldt, kunne jeg sagtens overbevise mig selv om at jeg kunne bruge nogle t-shirts med fint print. Især sådan nogle gråmelerede nogle, de kan simpelthen bruges til alting.

Jeg så jo den grå t-shirt med selerne på en streetblog den anden dag, men vidste ikke hvor den var fra. Den er så fra det australske mærke Sass & Bide, som jeg ellers mest har bemærket ift. nogle sindssygt lækre leggins, som dog selvfølgelig koster mere end jeg nogensinde ville give for et par - i bund og grund - strømpebukser uden fødder.

Solbrillerne fra Linda Farrow ligner dem jeg har ledt efter i en evighed og neglelakken ligeså, men altså, når man er lidt af en champ til at miste solbriller, går det bare ikke med et par til - hold fast - 1900 kr.... Men de er eddername lækre!

Ja, blå og grå er nogle af yndlingsfarverne - og det synes jeg da også lige at bloggen skulle få at føle, da man ellers godt kan blive lidt træt af at se på det samme layout dag efter dag efter dag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar