fredag

Fredag

Photobucket
Photobucket
Damn, det er varmt i dag! Med fare for at lyde som et totalt utaknemmeligt skarn, så bliver jeg virkelig sløv og ugidelig i sådan en varme! I går smuttede jeg omkring Weekdays og Monkis udsalg for at lure på, om der mon var noget der var sat yderligere ned. Der fandt jeg en blå kjole fra Monki til 55 kr (!) og et par flade, hårdt tiltrængte sandaler fra Weekday til 140 kr. I min TS salgs-rus havde jeg været så smart at sælge alle mine flade sandaler og det gik pludselig op for mig, at jeg kun havde et par klip klappere og så nogle med hæl/plateau... Og nogle dage trænger man altså bare til lidt jordforbindelse, så er glad for at jeg fandt de her til en god pris!

I morgen står den på strandtur med drengene, hav en varm fredag aften!

2 kommentarer:

  1. sikke nogle lækre sandaler! :)

    jeg har tagget dig i en sommerblogleg, så kig forbi og se om du har lyst til at være med :)

    SvarSlet
  2. Hej Camilla, det lyder da hyggeligt, jeg kigger forbi:)

    SvarSlet