lørdag

Efterårsfarver (og larver)

Photobucket
Photobucket
Er stadig glad for min Zara leo-cardigan fra sidste år. Den er simpelthen så lun og lækker og nem at kaste over noget sort og kedeligt. Havde den på her i sidste uge. Samme dag fandt jeg en funky natsværmerlarve udenfor vores dør. Ja, mere spændende er det jo selvfølgelig heller ikke, men det er sådan noget som mine drenge (og jeg!) synes er vildt interessant og sjovt. I et andet liv vil jeg gerne være biolog, altså ikke sådan en kedelig en af slagsen (undskyld til alle biologer, jeg ved i virkeligheden ikke rigtigt noget om, hvad I laver...!) men nærmere sådan en der studerer eksotiske spændende dyr på eksotiske spændende steder...
Vi fandt ud af at det var en ....Øv, nu har jeg allerede glemt det, men det var noget med ugle??? Nå, lige meget, men altså - se den lige! Er den ikke sød? Og så er dens farve jo totalt fashionabel. Det ved den bare ikke selv. Larven blev sat ud igen efter intenst at være blevet studeret, så den led ingen overlast :) I dag skal vi have sønnike til fodboldkamp, så skal vi slappe lidt af og søndag skal vi så til fødselsdag, så det var den weekend! Festugen må vente til næste uge. Hav en rigtig god weekend derude :)

7 kommentarer:

  1. Det første billede er virkeligt flot. Du er sindssygt smuk!! :)

    xoxo
    Sol
    www.echoesbysol.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Kan virkelig godt forstå, at du er glad for den!
    Den er rigtig flot, og farven er helt perfekt her til efteråret :) Rigtig gode billeder!

    SvarSlet
  3. Tak for de søde kommentarer :)

    SvarSlet
  4. Åh, er det den der hedder en Smutugle? Jeg er ikke ret begejstret for natsværmere, men synes alligevel navnet er en formildende omstændighed - sådan én kan man da næsten ikke være bange for, vel?

    :) Anna

    SvarSlet
  5. Er enig med Sol, det er et rigtig flot billede! Rigtig efterårsagtigt det første billede. :-)

    SvarSlet
  6. Anna, nej mener ikke det var det, men kan simpelthen ikke huske hvor jeg fandt navn og billede på den og hvad den hed... Men jo, smutugle lyder da som en sød lille fætter :)

    Emilie, ha ha, du er sød:)

    Lotte, tak:)

    SvarSlet