torsdag

Seneste flop



Jeg må ganske enkelt være kommet ud af træning med at netshoppe, for i går troede jeg lige at jeg havde købt de her to dele på udsalg hos ASOS. Dvs. indtil i dag hvor jeg tjekker min mail og opdager at jeg har modtaget en mail, hvori det oplyses at min ordre var "unsuccesful". Tror jeg har tastet noget forkert ift. betalingsoplysninger, men undrer mig dog over at jeg ikke fik besked om det med det samme. Havde jeg tjekket det efterfølgende i går, havde jeg dog nok opdaget det med det samme og så ville jeg måske kunne have nået at bestille varerne igen, for i dag er begge dele nemlig udsolgte! Men ok, hvad der er sparet er vel tjent eller sådan noget i den stil...!

Hav en rigtig dejlig lillejuleaften - i dag skal vi have pyntet vores juletræ og det bliver lidt stort (selvom det er et ganske lille træ) da det er første gang at vi sådan rigtigt holder juleaften selv. Et sikkert tegn på at man langt om længe er ved at være bare sådan lidt voksen:)

1 kommentar:

  1. Åh den gule skjorte er lækker!! Surt der gik noget galt i din bestilling :/
    Men jo tak, selv glædelig lille juleaften! :D
    /Gunilla

    SvarSlet