fredag

Året der gik...

Photobucket
Photobucket

Okay, det er faktisk rimeligt skræmmende at se sig selv gengivet så mange gange, men bortset fra det kan jeg godt se nu, hvorfor det er lidt svært at definere sin egen stil. Er ikke helt sikker på, at der er den der berømte røde tråd i min garderobe! Det er vist snarere sådan lidt blandet noget, men noget der er ret tydeligt er at jeg tilsyneladende er gået noget væk fra det der oversize noget, som jeg har dyrket de senere år. Og så har jeg vist lidt en forkærlighed for genbrugs-tasker... I øvrigt er ovenstående et bevis på, at jeg ihvertfald ikke hver dag er klædt i sort fra top til tå, som min kæreste nogen gange har givet udtryk for er tilfældet... (Omvendt har jeg nok bare ikke taget billeder de dage hvor jeg har været i sort...!) Beklager i øvrigt at det ikke ser så fancy ud med forskellige måneder osv. men det kunne jeg bare slet ikke lige overskue i dag:)

Håber I er kommet rigtigt godt ind i det nye år. Personligt startede jeg 2011 ud med en ordentlig omgang forkølelses-virus som nu langsomt tager resten af familien ud, sådan én efter én! Ellers er det jo bare tilbage til den gode gamle hverdag med en kæreste der tager på arbejde og mig, der fungerer som husmor/studerende. Men hvor er januar dog egentlig bare en brutal måned med al dens sjap og kulde, tomme konti og en generel stemning af, at der er alt for lang tid til sol, sommer og lysere tider! Synes godt nok at det er uinspirerende og ift. tøj, betyder det generelt at jeg nærmest ikke gider at klæde mig på, for det skal jo alligevel pakkes ind i ekstra lag gange to....

Der var en der spurgte til, hvorfor jeg ikke har blogget helt så ofte som jeg plejer og til det kan jeg nok kun sige, at det hovedsageligt handler om manglende tid og prioritering.  Jeg er nemlig i den skønne situation at jeg seriøst har skriveblokering ift. et speciale, hvorfor jeg ikke rigtigt synes, at jeg kan "tillade" mig at bruge så meget tid på at blogge, når der ligesom er vigtigere ting som jeg burde tage mig til.... Derudover vil jeg kun blogge, når jeg synes det er sjovt, så indimellem er her bare lidt stille. Håber dog at I stadig vil følge lidt med, for jeg har ikke pt. tænkt mig at stoppe med at skrive, selvom jeg ikke helt føler den samme entusiasme som i starten! Okay, måske det også ville være en idé ikke at skrive en længere udredning hver gang, det er muligvist derfor jeg går i stå indimellem, så det kan være at øvelsen skal bestå i at skrive flere, men kortere indlæg...? Nu har jeg ihvertfald været dygtig og forprogrammeret nogle indlæg til weekenden:) God weekend!

4 kommentarer:

  1. Skønne billeder - jeg elsker din stil, selvom den ikke har en rød tråd ;)

    Og jeg følger fortsat med, jeg synes nemlig ikke man bare skal blogge uden lyst, så bliver indlæggene heller ikke ligeså god kvalitet - så jeg synes altså det er helt i orden! :)

    //michellesmodeslam.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Juhu, du er tilbage (ja, altså sådan da) :)
    Jeg håber at inspirationen til dit speciale kommer til dig snart - hvad skriver du egentlig om?
    God fredag!

    SvarSlet
  3. mangler også den røde tråd i min garderobe. er lidt for tilbøjelig til bare at købe det jeg synes er fedt uden at tænke på om det passer til resten af min garderobe. men sådan er der nok mange der har det :)

    SvarSlet
  4. Michelle: tak for det, det er rart at høre:)

    Lea: Håber også jeg snart får hul igennem:) Jeg har først lige besluttet mig for emnet, som kommer til at handle om noget med unge førtids-pensionister, så der er lang lang vej endnu...:(

    Tina: DEJLIGT at høre:)Kan godt lide tanken om at være lidt casual i det, he he! Kan jo også godt se at du har ret i det med taljemarkering og benene...Men det er nu overhovedet ikke bevidst, tror bare jeg prøver at fremhæve noget, så jeg ikke drukner fuldstændigt i tøjet. Det er altid lidt svært, når man er så lille synes jeg...

    Anna: He, he ja og måske har det også noget at gøre med at man lettere fristes til sæsonkøb i highstreet butikker - som ikke nødvendigvist passer til resten derhjemme... Klassisk lyder bare så trist, men det ER jo en fordel at have en god basisgarderobe og det burde jeg klart gøre mere ud af...

    SvarSlet