lørdag

250211

Det er jo ikke ligefrem outfit-billeder som bloggen flyder over med for tiden. Synes nok bare ikke at det er så spændende at tage billeder af det random tøj, som jeg mest af alt sidder og arbejder i foran computeren.
Jeg er dog lidt træt af den udvikling, da jeg jo netop selv synes at andres outfit-billeder er det der gør det hyggeligt at følge med, så er da lidt ærgerlig over at jeg ikke selv i højere grad bidrager med noget for tiden. Men sådan må det nu engang være, indtil jeg har fået afleveret specialet til sommer...!

Min leo t-shirt er forresten helt ny og fra H&M. Jeg har købt den i deres webshop sammen med nogle andre basisting som jeg vil vise hen ad vejen, men den er også i butikkerne lige nu til 129 kr og fås også i nogle andre mønstre. 
Nu vil jeg ud og lave burgere til aftensmad! Hav en rigtig god lørdag!

2 kommentarer:

  1. Du ser stadig skøn ud, selvom du ikke kommer med så mange dagens outfit billeder. Jeg kender det alt for godt, fordi jeg orker dem heller ikke for tiden - mest af alt fordi jeg render rundt i pyjamas, så jeg tvivler kraftigt på om folk gider at se billeder af det :D Haha. Men dejligt outfit.

    Ih burger til aftensmad.. Mmm.. Nu er jeg også helt sulten! :D God aften.

    Ps. Tusind tak for dit indlæg om mig. Det varmer helt om hjertet og er virkelig smigret :)
    Jeg bliver nødt til at sætte dig på min blogroll - jeg håber, at det er okay :)

    SvarSlet
  2. Ja, det er jo det, tror næppe at nogen gider se en rende rundt i joggingtøj, selvom man vel egentlig burde poste sådan nogle indlæg engang i mellem, om ikke andet så bare for et godt grin, he he...Og det var da så lidt med indlægget, jeg synes du har en skøn blog, så ville da gerne give det tip videre til andre der måske ikke lige havde hørt om den endnu. Selvfølgelig må du sætte mig på din blogroll, det er jeg da kun glad for:D

    SvarSlet