mandag

Try ons



Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Hej! Kan ikke lige skrive en masse, da jeg sidder med én hånd og skriver, da jeg har været så klumpet at skære mig i fingeren (eller rettere sagt: neglen..) i dag! AV! Var i Monki den anden dag og blev helt forelsket i den rød-orange sweater til 249,-. Det er nu ellers noget tid siden, at jeg har haft det sådan med et stykke tøj, men den her ønsker jeg mig altså virkelig. Synes farven er noget så fin. Fortyder nu at jeg var så fornuftig at lade den hænge... Ville nu heller ikke have noget imod den stribede t-shirt. Ellers prøvede jeg også en blå oversize tee og en nudefarvet top med huller i ærmerne. Ingen af delene var dog lige mig, da de kom på, men så kan man jo heldigvist slå dem ud af hovedet...

Nå ja, og så har jeg lige opdaget, at jeg har vundet et gavekort til Brandos på 500 kr i en af konkurrencerne på deres side! Vinder ellers aldrig noget, så det var et dejligt plaster på såret.. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar