torsdag

Prøverummet


Havde helt glemt de her billeder fra forrige uge (vistnok?) hvor jeg prøvede lidt i Monki, dog uden at købe noget med hjem. Var ellers ret glad for den grønne kjole, men synes bare ikke at den sad optimalt på mig. Jeg mangler lige et par centimeter og så kunne jeg heller ikke helt forlige mig med den halvbare ryg, som jo ellers er en fin detalje, men måske ikke lige mig... Men altså den farve...Gad virkelig godt have noget grønt tøj. Trenchcoaten var virkelig fin i sådan en grå/lilla farve og i det lækreste stof. Igen, synes jeg desværre at den var for lang til mig og at korte den af, ville næsten også være synd, så too bad.. Men hold da op, jeg var vild med farven! Og vil da gerne lige beklage de crappy billeder, det var alt hvad det lige kunne blive til...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar