tirsdag

Blomster og guld for 25 kr


Jeg ved godt, at det ikke er meget jeg kigger ind på bloggen for tiden. Jeg er stadig i gang med specialet (og ja, det har taget en evighed!) og de næste to måneder er der absolut slutspurt, så det er mest derfor, at jeg ikke føler, at jeg har så meget tid til at blogge. Så er det meget nemmere at læse andres blogge og hvor er der dog egentlig mange derude, det er jo helt vildt! Kan huske dengang (ok,det lyder som om at det er i gamle dage nærmest, men det er jo kun en 2-3 år siden) at jeg ved et rent tilfælde opdagede Kias "Fierce og fattig" blog og Pernilles "Fashion by frium" blog (dejligt at hun er vendt tilbage i øvrigt!) som nogle af de første og sidenhen er der jo bare blevet flere og flere, hvoraf jeg synes at mange af dem holder et utroligt højt kvalitetsniveau. Hvilket man nok ikke pt. kan sige om min blog, men hænger I ved, så hænger jeg også ved og bliver ved i det små, selvom der er knapt så meget tid at gøre godt med. Man skal jo også passe på med, hvad man ønsker sig... Er jeg uheldig, står jeg uden arbejde om et par måneder og så bliver der jo så rigeligt med tid til at blogge og rende til jobsøgningskurser. Suk.  

Det jeg ville vise i dag er mine sidste genbrugsfund, som jeg faldt over da genner holdt 50 % udsalg (!). Ja, det gør de jo så også åbenbart, selvom der jo i forvejen er tale om de rene giv-væk-priser. Jeg fandt en Only kjole/tunika-ting i min str. til 25 kr og en hjemmesyet guld-tunika også til 25 kr, og til halv pris blev det jo så kun, ja 25 kr for de to dele! Og så gør det ikke så meget ,at jeg er lidt usikker på den der guld-sag. Altså, hvordan skal man lige style sådan en? Det er ikke liiige den farve jeg plejer at bruge allermest, så gode forslag modtages gerne! 

2 kommentarer:

  1. Hej Charlotte.
    Hvilken genbrug var det? :-)
    Nysgerrigt fra Sofie.

    SvarSlet
  2. Hej Sofie, det er en genbrugsbutik i Viby J der hedder "D´in" genbrug...:)

    SvarSlet