onsdag

Night-a-mins

Jeg er løbet tør for min Estee Lauder advanced night repair og har derfor været på udkig efter en afløser, gerne i et noget lavere prisleje end night repair serummet, som jeg udelukkende brugte, fordi den fulgte med et Cover abonnement, da den ellers koster lidt mere end jeg pt. er parat til at betale for en serum.

For noget tid siden fik jeg en prøve med Matas` blad "Skøn" på en natcreme fra Origins, som jeg med det samme syntes rigtigt godt om og som jeg derfor efterfølgende måtte ud og investere i. Der er tale om en relativt fed, men utroligt drøj nat-creme, som besynderligt nok dufter af appelsin (hvilket jeg måske synes er lidt underligt for en natcreme?!) og som angiveligt skulle tilføre huden essentielle olier, vitaminer og mineraler og dermed føje lidt ekstra til den der såkaldte "skønhedssøvn". 

Nu har jeg efterhånden afprøvet en del forskellige cremer i forskellige prisklasser og jeg lyver virkelig ikke, når jeg siger, at den her virkelig gør en forskel - ihvertfald for min hud - der om morgenen er væsentligt glattere og blødere, end den normalt er. Og selvom cremen er meget fed i det, betyder det ikke at min hud, på trods af dens periodevise teenageragtige-skaben-sig, er blevet mere fedtet af den. Så det der med at den skulle kunne fungere for alle hudtyper, virker umiddelbart rigtigt nok. Mener dog også at den fås som gel-cream til dem, der døjer med meget fedtet hud. 

Bruger I natcreme/serum og i givet fald hvilken? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar