mandag

121112


Photobucket


Photobucket
Billede fra i lørdags med min dejligt varme uldcardigan fra H&M. Nu jeg endelig har fået afleveret det der speciale, er mine dage som kollegianer omsider også ved at være overstået og vi flytter fra vores lejlighed d. 1. december og over i en ny en lige i nærheden. 2 dage forinden skal jeg forsvare mit speciale, så lige nu sidder jeg mest af alt bare og koger lidt over, hvordan jeg lige får timet og tilrettelagt det hele. 

Begyndte for lidt siden at sortere i noget af drengenes legetøj, velvidende at sådan noget skal gøres mens de ikke er hjemme. Lumsk, I know, men de har bare sådan en pudsig tendens til ikke at ville skille sig af med noget af deres legetøj, hvilket nok ikke er helt ulig undertegnede, der også kan have ret svært ved at skille mig af med noget, som jeg ellers ikke har brugt længe. Og ungerne udviser øjeblikkelige tegn på akut separationsangst, hvis jeg så meget som lufter tanken om at smide et eller andet legetøj ud, som de ikke har så meget som kigget på det seneste år. Derfor plejer jeg altid at sortere ud lige før jul, for så er det lidt nemmere at forstå, at der skal noget ud, før der kan komme noget andet ind (julegaver, vel at mærke!) og i år er det så oplagt at gøre det allerede nu, før vi skal flytte. 

Så - jeg må nok hellere vende tilbage til mit rod. Kan I have en god dag derude :) 

2 kommentarer:

  1. Det lyder til, at du har nok at se til :)

    Hvor er din pæne taske og halskæde fra?

    SvarSlet
  2. Hej Senette! Undskyld det sene svar... Min højtelskede taske er en bumbag fra Yvonne Koné og min halskæde er fra Urban Outfitters:)

    SvarSlet