fredag

Efterårskøb...

Oversize t-shirt Bibi Chemnitz
Biker jersey jakke H&M
Oversize sweater H&M

Oversize sweater H&M/halskæde H&M
Jeg fik på en eller anden måde overbevist mig selv om at ovenstående køb var absolutte nødvendigheder i min garderobe. Tager nogle andre køb retur til butikken for at råde bod på en smertende pengepung. Har f.eks ikke brugt den stribede Hennes Trend bluse, "guldhalskæden" og denimnederdelen, så de ryger retur og så har jeg i princippet ikke rigtigt brugt nogen "nye" penge i går. Desuden er det jo ved at være efterår, (ja, altså det begynder vel lidt her i august måned) og så får man jo brug for et par sweatre til den koldere tid, og til en pris af 129,- pr.stk. er de slet ikke til at stå for. Tog dem i en str. 40, så de er oversize på den "rigtige" måde. Bikerjakken, som foregiver at være i denimstof, er i virkeligheden i en slags jersey-stof, hvilket er helt perfekt her i en overgangstid. Jeg er vild med at det er blødt jersey, som jeg synes nedtoner det "rå" og giver den et lidt mere sporty look.


5 kommentarer:

  1. hvad måtte du slippe for bikerjakken ? Den er ret fin - at den tilmed ikke er i denim frister mig endnu mere...

    SvarSlet
  2. 249,- så det var ret overkommeligt. Jeg er dog bange for at den er ved at være udsolgt, men måske du kan æfe heldig. Er selv helt vild med at den er i noget blødt stof og ikke det lidt tungere denim. Den er et hit:-)

    SvarSlet
  3. ja, det bliver da ikke ringere af at høre prisen.

    Jeg må på jagt efter den - jeg bor i London for tiden, så måske er der håb her. Det er ikke altid de samme ting som er revet væk her.

    Tak for info :-)

    SvarSlet
  4. Held og lykke! Husk det er hverken "trend" eller "divided" mærket, men det helt alm. H&M.

    SvarSlet
  5. Super - jeg lurede nemlig lidt på om det var divided eller ej...

    :-)

    SvarSlet