fredag

Sorte liljer





Lige siden jeg missede en Black Lily mulepose i skind som blev solgt for små penge på Trendsales, har jeg været ret forgabt i deres fine tasker som er i virkelig, virkelig god kvalitet og til forholdsvis billige penge. Befamlede Afaf modellen (nederste billede) i går som er rigtig cool med kæden og som vel tydeligvis er inspireret af Wang. Så faktisk også Wang taskerne i fuld effekt i går, men altså - selvom jeg havde pengene - ville jeg nok aldrig give 6.000 kr for en taske som er så overdrevent hypet og hvor alle de virkelig rige og smarte allerede er på vej videre mod den næste it-taske. Men Black Lily drømmer jeg nu stadig om...

1 kommentar:

  1. Hjælp! Jeg er på desperat jagt efter den øverste Black Lily taske med nitter. Har kigget overalt på nettet og kan intet finde!

    Du har vel ikke nogle gode ideer om hvor jeg kan købe denne taske, helst over nettet?

    Line

    SvarSlet