lørdag

Når en øl bliver til flere...

Jeg skulle faktisk kun mødes med nogen for en enkelt øl, men endte på en eller anden måde på en 12-timers tur rundt på forskellige barer og sågar også et enkelt diskotek.
Det involverede b.la. en selfmade clairvoyant lærerstuderende, Jimi Hendrix på Lilletorv, chokerede 2. gen. indvandrere i en bimmer, 2 fejemaskiner, midtvejskrise og coaching på en bænk. Har ingen idé om, hvor mange genstande jeg fik indenbords, men har højst sandsynligvist opbrugt min genstandskvote jf. Sundhedsstyrelsen for denne måned. Kan mærke i hele korpusset, hvorfor det egentlig er, at jeg normalt holder mig i skindet og kun drikker ganske lidt og ganske sjældent.. DERFOR ingen andre indlæg i dag. Vil cykle ned og proviantere for weekenden og i aften kommer den nok til at stå på Dexter, cola og chips. Det kan jeg vist lige akkurat klare.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar