mandag

Endnu en regnfuld dag...


(Blazer & kjole fra H&M, taske ASOS, Dr.Martens støvler)

Endnu en dag hvor det danske sommervejr viser sig fra sin værste side med momentvise kraftige skyl afløst af lidt sol hist og pist, og endnu en dag med unyttige ærinder og tidsspilde af den gode sommerferie-agtige slags. Har dog gjort noget godt for mig selv i dag og prøvet Ashtanga Yoga (læs: poweryoga i motionscenter lingo) og tror måske, at jeg kunne blive ret hooked på det. Det er en god blanding af styrketræning, balanceøvelser og en "søgen efter indre ro" som instruktøren beskrev det. Sikkert og vist er det ihvertfald, at det udover at skulle virke styrkende og regenerende på kroppen også har en stressreducerende effekt, hvilket jo lyder som den noget nær perfekte blanding for mit vedkommende og ift. mit behov. Nu må vi se, har meldt mig til nogle flere gange og håber at kunne lære nogen af øvelserne så godt, at man kan fortsætte derhjemme.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar