søndag

Sorte wedges

Kom i tanke om at jeg helt har glemt at vise de sorte wedges fra H&M som var mit seneste Trendsales køb. Har stadig et lidt ambivalent forhold til dem. De er altså lidt grimme, men på en fed måde? Giver det overhovedet mening? Måske er det fordi, jeg fortsat får lidt tics ved tanken om alt der bare tilnærmelsesvist minder om 90`ernes rædselssko nummer 1 - Buffaloskoene (som kun dem over 25 husker i dag!). ..Jeg tror dog, at jeg beholder de her - de er et fint alternativ til mine sorte Campbell wedges og sorte sko holder jo altid...

4 kommentarer:

  1. Uha de er fine! Hvor har du fundet dem? Og ved du hvad prisen er?

    /Amalie♡
    cphthoughts.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hey, de er købt over Trendsales, så de er desværre ikke i butikkerne mere, men måske du kan være heldig at finde dem derinde, hvis du kender til det site?

    SvarSlet
  3. Hov ... Jeg kom da vist til at kommentere på det forkerte indlæg. Det var i virkeligheden skoene fra Opening Ceremony jeg ville spørge til :-)

    /Amalie♡
    cphthoughts.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Ok, jeg ved ikke præcist hvad de koster, men tror det er omkring 2.000 kr (mindst. Du kan købe dem over nettet eller hos ParisTexas i KBH.

    Vh. Tellah

    SvarSlet