onsdag

Kan man få for mange sko?

Opening Ceremony

Opening ceremony



(Fra Urban Outfitters - mærke kendes ikke, da billedet stammer fra et nyhedsbrev U.O sendte ud for at varsle at der snart kommer nye efterårssko.)


Det tror jeg måske at min kæreste synes, at man kan. Han holder heldigvis sine meninger for sig selv og nøjes med at ryste på hovedet engang i mellem og kommenterer derfor ikke mit forbrug. Jeg selv, kan dog godt engang imellem blive lidt flov over eks. at se at han ejer en 3-4 sko af gangen (som så slides op og kasseres), mens jeg vel selv har ca. en 20 par (ved faktisk ikke hvor mange sko jeg ejer...). Ovenstående wedges måtte meget gerne flytte ind hos mig, men tror jeg holder mig i skindet og nøjes med at nyde synet af dem...


2 kommentarer:

  1. Jeg har det FULDSTÆNDIG ligesom dig. Jeg kan sagtens blive flov over mine skokøb - især overfor min kæreste, som ikke forstår mig. Han har så sent som i dag sagt til mig, da jeg holdt en fiiin sko op: "du har da et par helt magen til, og hvor meget har du egentlig gået i dem?". Hmmm. Han forstår det bare ikke.

    De øverste støvler måtte gerne flytte ind hos mig.

    /Maria

    SvarSlet
  2. De forstår det ikke nej, men der her med sko/tøj må sgu være noget der ligger dybt i vores gener - overalt i verden pynter kvinder sig for hinanden og deres mænd, så ja, synes vi er genetisk undskyldt, he he!

    SvarSlet