onsdag

Nye køb




Nogle vil nok finde det en kende kedeligt, at jeg for tiden nærmest kun shopper i H&M...?
Udover de åbenlyse fine priser som butikken står for, handler det meget om tid - at jeg ganske enkelt ikke har tid til at drøne alle midtbyens butikker igennem hver anden dag, hvorfor det er væsentligt nemmere at styre direkte mod yndlings H&M´en, hvor man hurtigt kan screene lokalerne for nye varer. Ville ellers gerne være sådan en der jævnligt frekventerede byens genbrugsbutikker, men det er en øvelse der kræver både tid og hyppige besøg...
Er ellers også ret begejstret for netshopping hos f.eks Topshop, ASOS og Urban Outfitters - synes bare at jeg har lavet flere fejlkøb i løbet af i år og hader at skulle vente på at få pengene refunderet eller at skulle sælge varen videre, fordi det inkl. porto mv. ikke kan betale sig at sende varen tilbage. Derudover har jeg indenfor den seneste uge misset hhv. en creme + en fed vintagetaske på Ebay, simpelthen fordi jeg glemte auktionen. Måske er jeg bare distræt, eller måske vidner det om at man netop ikke har brug for disse køb, siden man sådan går hen og glemmer alt om dem? Ovenfor ses ny kjole fra H&M Trend + halskæde.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar