onsdag

Kirkens korshær og So ein Ding



Var kort nede i byen i dag, og havde lige en time til at kigge mig lidt omkring. Fandt den sorte sweater i KK og fik den til kun 15 kr, efter at damen havde kigget op og ned ad mig og sikkert konkluderet, at jeg var mindrebemidlet (det er jeg altså også). Godt, jeg lidt lignede en bums i mit tøj i dag med den store blå skovmandsskjorte - det gav sikkert lidt medlidenheds-rabat, og KK er jo også sådan nogen, der gør gode gerninger. I "So ein Ding" er priserne faste - eller dvs. har ihvertfald aldrig forsøgt at prutte prisen ned. Duer heller ikke til det. Jeg er SÅ elendig til at forhandle, og jeg er sikkert blevet snydt utallige gange gennem tiden.Når jeg ser noget, jeg kan lide, slår min hjerne generelt fra og det eneste jeg kan tænke er, at jeg skal skynde mig at slå til NU - inden det vaporiserer for øjnene af mig, eller endnu værre (GYS!) at nogen andre køber det for næsen af mig! Sikkert er det dog, at den lille secondhand butik har vildt mange gode fund. I dag var der især mange støvler og 70`er kernelædertasker. Så mangler man et par boots i Dr. Martens stil, kan stedet bestemt anbefales. Det er dog en anelse pebret, ligesom alt andet der kalder sig secondhand inden for bygrænsen og støvlerne koster eks. mellem 3-400 kr. Jeg endte med de fine hvide øreringe fra So ein ding. Dem kastede jeg en flad halvtredser efter, men det synes jeg nu var rimeligt nok. Her er link til adresse på So ein ding og andre århusianske genbrugsbutikker eller secondhandbutikker, hvis vi skal være fine på den...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar