onsdag

Skjorte og leggins


Efter min tur i førnævnte genbrugsbutikker, svingede jeg stolt af mig selv ned ad strøget på vej hen til en bus. Jeg var ret stolt af mig selv, eftersom jeg kun havde spenderet 65 kr på en trøje og et par øreringe og følte mig i det hele taget ret recessionista-chic. Så kom jeg til at gå ind i H&M - HVOR JEG IKKE FANDT NOGET! Zara havde heller ikke vildt meget interessant på hylderne - jo, der var lige de der støvler, som ligner Notabenes vanvittigt fede bikerboots. Dem lod jeg dog stå til en anden sulten køber, for støvler ER altså det sidste jeg mangler. Sidste stop på ruten var Bik Bok og selvfølgelig ja... De havde liiige fået den røde skjorte ind! Siger de egentligt ikke tit det, de der ekspedienter? Enten har de liiige fået noget ind, som man bare SKAL se! Eller også falder der en (halvtruende) kommentar om at det er bare den ALLERsidste, der hænger der - underforstået, at man skal købe den NU, for ellers er den væk om 5 min. Skjorten var fin på bøjlen og dejlig blød på (ligesom min blå skjorte og de vil bare se fine ud side om side i skabet...). Den røg med hjem og det samme gjorde de her sorte velourleggins, som jeg jo tidligere har omtalt som mit næste leggins hit.
Iøvrigt og undskyld (!) at jeg altid brokker mig, men har bare aldrig fattet, hvem fanden der har fundet på hhv. Bik Bok og Gina Tricot som navne til tøjbutikker ???? Det ER altså ikke supersmarte navne, men lyder lidt som en vietnamesisk ret med hønsefødder og en luder fra Las Vegas. Sorry.

3 kommentarer:

  1. he he... du har så ret med navnene!!

    SvarSlet
  2. Lækker skjorte. Hvad måtte du give for den?

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Hejsa, ja er også glad for den:-) Den kostede 249,- De havde også en anden rødternet derinde, som jeg ikke prøvede.

    SvarSlet