onsdag

Zara støvler



Ok, helt tomhændet kom jeg ikke hjem. I Zara stod der et par smukke støvler og blinkede til mig. De stod faktisk bare helt alene og ventede på mig. Jeg er ret glad for dem, men de er foreløbig kun med hjemme på prøve. Skal lige se om jeg egentlig kan gå i dem herhjemme. Har vist ikke haft så høje sko før. Det underlige er, at de forekommer mig forbløffende lette at manøvre rundt i, men sover lige på det, og så må vi se. Hvis jeg beholder dem, er der nogen af mine andre sko, som må finde nye ejere, hvilket leder mig til en tilføjelse til mine "Seneste køb" indlæg. Det kan godt fremstå som om, at jeg køber meget tøj, men det skal nævnes at en del faktisk returneres. Nogen gange er det bare ikke lige kærlighed alligevel og andre gange er det bare ligegyldige køb efter et par dage, og så er det klart, at det må tilbage til butikken. Skal se "The fisher king" med J nu.

2 kommentarer:

  1. Jeg har næsten lige købt disse støvler. De er super fine men tag dem ikke på når det er 20 grader udenfor, det gjorde jeg. hmmm...med det resultat at mine fødder nærmest omkom af hede.
    Jeg synes de er super fine, for jeg kan godt lide ruskindet og at de er enkle i udtryk. Det vil virke alt for bombastisk hvis der var for meget pynt eller nitter på dem. Til min stil ville det være for meget.
    Inspirationen til støvlerne må være fra Burberry.

    /Chau

    SvarSlet
  2. Enig, de ER superfine, men for høje til mig og så fandt jeg jo de der andre støvler, men de ser skidegodt ud til dig - især sammen med din blå pailletjakke og sort... WoW.

    SvarSlet