onsdag

Prøverummet del 2 (Zara vs. Zara)


Zara bød på hele to fine jakker- umiddelbart næsten ens, men kan I se hvilken en der er i rigtigt læder? Nej vel? Det kunne jeg heller ikke, uden at kigge indeni jakken. Den til venstre er i ægte læder og koster 1.149,- og den til højre er i imiteret skind til ca. det halve af prisen. Den dyreste af dem har fine små runde nitter foran og bagpå, og den billige variant har pyramidenitter på skuldrene og bagpå. Derudover spottede jeg også en Coco knock-off som (selvfølgelig) heller ikke var i ægte skind til en pris af 329,- Jo, jeg var en lillebitte smule fristet, men det er bare alt for tydeligt at det er "plastic", så nej tak. Købte selvfølgelig heller ikke jakkerne, men ville lige vise dem, da de jo er ret fine.

2 kommentarer:

  1. Har selv haft købt Zara "look-a-like-leather" jakken og den er super fin. Svært at se at det rent faktisk ikke er læder og så til en god pris, mener det var 560,-
    Byttede dog min da den blev "a little to much for me" med nitterne. Jeg er mere til en neutral jakke med et råt armbånd så. Men jakken kan klart anbefales :-)

    - malene
    www.i-shop-a-lot.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, lidt det samme her, synes de er ret fine, men er også ved at være lidt fed up med nitter...

    SvarSlet