onsdag

Nude negle i budgetudgave


Jeg har igennem ca. et år brugt denne her neglelak, når det blev for meget med orange, blå og hvad jeg ellers bruger indimellem. Rimmels French manicure i nuancen "Café au lait" er jo ikke ligefrem så flashy som Diors, men jeg tror nu, at den giver nogenlunde samme resultat, hvis det man er ude efter er sundt udseende negle med lidt glans. Jeg er ihvertfald glad for den, og så koster den kun omkring de 80 kr, hvilket er ca. 1/2 så meget som Diors nude-neglelak. I det hele taget vil jeg mene at lige præcis neglelak, læbestift, skrubbecreme, læbepomade og eyeliners er dullegrej, som ikke nødvendigvist er så hulens meget bedre i den dyre version, og hvor man snildt kan finde gode budgetvenlige alternativer. Derimod ville jeg personligt aldrig spare på min ansigtscreme, bodylotion eller mascara. Her tror jeg nemlig, at der er forskel, eller også er det bare fordi jeg at i hele mærke-mylderet har fundet mine favoritter og derfor ikke rigtigt orker at lede efter alternativer.

2 kommentarer:

  1. Åh, ja, den har jeg også i samlingen. Er faktisk heller ikke fan af opreklamerede Chanel (Diors har jeg aldrig prøvet), så jeg kan også sagtens nøjes med den fra Rimmel.

    Sødt navn til din blog i øvrigt. Skal vist lige lure lidt mere her.
    Du er naturligvis velkommen til at lure på min også. :o)

    SvarSlet
  2. Hej, ja det samme her, er ret anti-mærkevare-agtig, når det kommer til make-up - selvom jeg også elsker MAC og Clinique især... Navnet er lidt "cheesy", men noget skulle man jo hedde - men tak skal du have! Jeg kigger også lige på din blog:-)

    SvarSlet