onsdag

Om igen..


Modtog min pakke fra H&M idag og alt var bare for stort! Divided plejer tit at være lille i str. hvorfor jeg havde bestilt både pailetleggins + kjole i str. 38, men de her var altså helt almindelige str. 38 og derfor for stort. Begge dele ryger derfor retur (kjolen bestilles dog igen i str. 36) og de der leggins dropper jeg helt. Jeg er bare ikke en paillet-pige, hvilket jeg snart må erkende (fat det dog!). Synes især, at de mange paillet blazers er superfine - på andre - men de duer bare ikke til mig. Jeg er bange for, at jeg ville føle mig hæmmet af det, fordi jeg hele tiden ville tænke over, om jeg nu hænger fast i noget og tøj må aldrig være hæmmende og begrænsende. Jeg har det altid bedst i tøj, hvor jeg ikke skal tænke på at holde sammen på det hele eller passe på at det ikke bliver ødelagt/beskidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar