mandag

Seneste køb


Købte den her kjole/top her den anden dag. Den vil være fin under lange sweatre eller cardigans her til vinter, og så er striberne jo en klassiker, som jo altid er inde i billedet på den ene eller anden måde, både sommer og vinter. Ellers kan man jo også bare svinge den over en ensfarvet kjole, og så har man pludselig en lang, stribet vest. Pris 149,- i H&M divided. I dag, da jeg var nede i byen, fandt jeg denne lille taske hos Bianco til 160,- Den er i imiteret skind, men forekommer faktisk forbløffende blød og materialet ser meget "ægte" ud. Jeg kan ikke snuppe sko, som ikke er af skind, men en taske eller to i kunstlæder, kan jeg nu godt leve med - og så især til den pris... Den måler 16,5 x 13 cm og så har den to lommer foran og en indvendig lomme med ekstra lille lynlåslomme i. Perfekt til de dage, hvor man kun lige skal bruge mobil, læbepomade, nøgler og dankortet. Det er ikke Marc by Marc Jacobs Percy taske, men jeg tror, jeg kan klare mig med den her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar