mandag

140909

Photobucket
(Kjole H&M trend, halskæde vintage, boots Carvela)
Undskylder de underlige poses...Den første til venstre hedder "blafferen" ha, ha! Det er ikke nemt, at skulle se nogenlunde fornuftig ud, uden at forsøge at ligne en wanna-be (dværg) modella og samtidigt huske at smile, trække maven ind og alt det der...Og så lige i det rette sekund, hvor billedet tages...Jeg vil til hver en tid hellere være bag kameraet end foran, men altså elsker jo andres "dagens", og så må jeg jo hellere også smide nogen af mig selv, skulle man mene... Jeg har den sorte velourkjole fra H&M Trend på, som er en keeper, selvom jeg efterhånden har en del sort i klædeskabet. Så prismærket må af...Venter altid med at pille mærket af + gemmer kvittering, indtil jeg er helt sikker - belært af tidligere erfaringer...

Noget andet er, at sort er pissesvært at fotografere og dermed vise jer... Men det jeg faldt for ved kjolen, er de fine "draperinger" foran og så formen, idet den er syet let ind forneden. Længden er også helt perfekt, ikke for kort og slutty og samtidigt ikke for lang, når man er kortbenet som moi. Og så er jeg altså - nytårsdug eller ej - ret vild med velour, og voldbruger også mine sorte velourleggins. De grå kniber det dog lidt med. Optisk vil jeg tro, at de lægger en 10 cm til i benvolumen (og der menes ikke benlængde, men bentykkelse...), hvilket jeg ikke er synderligt begejstret for...

Skulle kjolen peppes op, ville det nok være med større smykker og/eller et par vilde strømpebukser, men sådan her kan man nu også godt være sig selv bekendt på en almindelig hverdag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar