mandag

Hvorfor har jeg ikke en rygsæk?

Photobucket


Photobucket(Billeder fra Fashiontoast og Oaknyc.com)
Jeg går jo stadig i skole og burde derfor også have noget at bære bøgerne i. Første krav er at den skal være cool, hvilket (sorry) udelukker de der Haglöf-rygsække, selvom de er rygsækkens svar på den fodformede sko, og min ryg derfor ville være evigt taknemmelig. Da den skal kunne holde til mapper og bøger, skal den selvfølgelig også være stærk og rar at have på skuldrene, men det må vel være muligt at finde en rimelig lækker rygsæk, uden at man skal gå på kompromis med enten design eller komfort?
Den sidste rygsæk jeg havde, var en kanvastaske fra Donna Karan, som desværre ikke kunne holde til tyngden fra bøger. Før det var jeg i folkeskolen og gymnasiet til Fjällräven og Eastpak, så det er mere end lang tid siden, at jeg har forholdt mig til det at have en rigtig rygsæk. Som tidligere nævnt er der nemlig noget tøj/tilbehør, som jeg knapt nok forholder mig til såsom regntøj, alm. strømper(IKKE leggins/strømpebukser, uha nej, dem kan jeg lide!) mv. Det betyder ganske enkelt bare, at det ikke interesserer mig. Jeg tænker ikke over det, på den der samme halv-maniske måde, som når jeg virkelig kan crave et par støvler. Nå, tilbage til rygsækken, der meget gerne må være vintage og i sort eller ihvertfald mørkebrunt læder. Det er ikke umiddelbart lykkedes mig at opspore nogen indtil videre. Rumis Wang-rygsæk er godtnok fin, men højst sandsynligt også en anelse pebret. En anden fin sag er "black thrilla bag" af km rii, som fås hos Oaknyc.com til en pris af (desværre)648 dollars (Hvilket i skrivende stund beløber sig til 3.299,19 danske hårdttjente kroner), hvilket jeg hverken kan eller vil betale. Desuden ved jeg ikke lige, hvor god den ville være til bøger olign. men den skulle bare med, da den er så lækker. Apropos lækre tasker, har jeg jo tidligere demonstreret en forkærlighed for Black Lily og Yvonne Koné i form af indlæg om taskerne, som jeg aldrig fik da 1)de var lidt for dyre 2)jeg blev skuffet ved mødet med Lily irl. Derfor - har jeg vist nok fundet en helt anden en, som jeg har kastet min kærlighed på. Fortsættelse følger senere på ugen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar