lørdag

190909

Photobucket
En hurtig gang "dagens" før vi skal ud af døren. J. har lokket mig med til en 1. divisions fodboldkamp, spændende.. Men hvad gør man ikke for sin mand? Jeg er stadig glad for Provider-tasken og mine Carvela støvler. Vil faktisk gå så vidt som til at sige, at jeg vist efterhånden har efterårsgarderoben i hus, især da jeg fandt to helt træfsikre cardigans i Zara og supplerede dette med det fedeste tørklæde længe. Er næsten ved at sige, at jeg faktisk ikke "ønsker" mig mere lige nu. Fantastisk! Skal nok vise jer det, når jeg lige har et ledigt øjeblik igen... Vil smutte afsted ud i det gode vejr på den der fodbold-ekspedition, god weekend til jer!

4 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud!
    tror du fodbolddrengene kan holde øjnene fra dig? ;D

    SvarSlet
  2. Heh, det kunne de nu sagtens, "vi" tabte desværre også, men det gjorde ikke noget, når nu der var høj solskin, pølser og god stemning!

    SvarSlet
  3. He, he tak, jeg kommer jo nok for lidt ud, var nok også en anelse overdressed til en fodboldkamp, men hvad fanden?

    SvarSlet