mandag

all about the benjamins

Blev lige positivt overrasket - køb af bøger blev ikke nært så dyrt, som jeg regnede med! Derudover har jeg fået solgt mine via roma boots + mine won hundred wedges + diverse smykker + loppemarked lørdag indbragte 450 kr (heraf fik min søn de 200 kr), men det løber altsammen op! Måske den her måned alligevel kommer til at være bare nogenlunde human. Har stadig ikke helt vænnet mig til den overgang fra løn til SU for ca. et halvt år siden. Damn, det er hårdt! Dejligt, at J. snart starter i "rigtigt" voksenjob, hvor man tjener "rigtige" penge! Hvem kan leve eller dø af en SU? Og nej, mange tror, at man får flere penge som forsørger. Det gør man, hvis man er enlig forsørger, men bor du sammen med en anden (som ikke er studerende) kan man kun få tilbudt ekstra SU-lån + højere fribeløb til at tjene penge ved siden af (Og hvem kan arbejde mange timer ved siden af et studie, når man samtidigt har 2 børn. Ikke her...)Men så må man jo overbevise sig selv om at uddannelse jo er en investering, eller?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar