mandag

Pakkepost!






Pt. køber jeg ikke så meget over nettet, men det har i perioder været så slemt, at min yngste søn ved synet af hver eneste postbil, ville udbryde: "Mor, nu kommer postmanden med pakke til dig!" I dag kom der så faktisk en pakke fra ASOS. Den grå top er rigtig fin til prisen 175 kr, selvom jeg nu også vil tro, at den kan finde på at krybe i længden, ligesom det desværre nogen gange er tilfældet med billige t-shirts. Af de to Oasis armbånd er jeg klart mest til det brede, som er Dollars-agtigt på den fede måde. Det lidt smallere armbånd ville jeg nok sende tilbage, hvis nu det ikke lige var, at den kun har kostet 77 kr, hvilket betyder at det knapt nok kan betale sig med porto til England osv. Ift. det brede armbånd er det selvfølgelig også lidt et kompromis. Jeg ville ønske, at jeg havde råd til et Lara Bohnic armbånd, men da det ikke er tilfældet, er dette fint til prisen, som var ca. 100 kr. Det havde dog været ønskeligt, hvis Oasis havde valgt at lave begge armbånd med en form for elastik indenunder metallet, så der ikke behøvede at være den der store, fede grimme lukning, som iøvrigt gør begge armbånd svære at lukke. (det er ligesom når Topshop laver toppe med fede detaljer foran, men bagpå har de lige valgt at spare på de fine detaljer!). Til orientering kan det desuden nævnes at begge er ret store i størrelsen. Carvela -støvlerne er lige som jeg forventede. På billedet fremstår de lidt skinnende, det er de overhovedet ikke i virkeligheden, så det må være blitzen der snyder! De er i noget stærkt, men samtidigt ok blødt mat grå/sort læder og med bootstrap og den fine syning foroven ,er de lige hvad jeg har drømt om!!!!! Jeg har det SÅ godt med, at jeg ikke nedlagde tøjbudgettet for et halvt år for at kunne købe de der Notabene støvler, som koster kassen (2600 kr). Jeg er mindst lige så tilfreds med de her.

4 kommentarer:

  1. ei har lige savlet over det armbånd på min blog... damn you;)

    SvarSlet
  2. He, he ja det er ret fint! Håber du finder pengene til det!

    SvarSlet
  3. Det er dejligt at høre at du alligevel er tilfreds med dine støvler :-)

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. He he, tak! Er jo dødmisundelige på dine Notabene, du er en heldig pige, men jeg er virkelig rigtig glad for de her og man går bare så godt i dem!

    SvarSlet