torsdag

Dagligdags almindeligheder


Jeg aner intet om arkitektur, men den bue er for lækker!

Power-jakker hos Zara.

Honningbier på muren - sød lille detalje på en ellers helt almindelig århusiansk mur.

Min søn ville have elsket en tur med "Eventyrekspressen", men var desværre ikke med, da jeg så den trille rundt i festugen. Selv er jeg også svært barnligt begejstret for den slags forlystelser, som der normalt kræves billet til. Det er absolut en af de store fordele ved at have børn. Man får lov at være barn igen.

En lidt trist udsigt til mit kollegie, men lyset var fantastisk den dag, hvilket det desværre ikke helt lykkedes at indfange med kameraet. Men før man kan tage gode billeder, må man vist bare knipse derudad og blive ved med at øve sig. Det er jo totalt privilegeret at man bare kan fotografere løs, se det øjeblikkelige resultat og så bare slette de helt håbløse bagefter. (og så slette det ganske uklædelige datomærke i nederste hjørne...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar