fredag

De unge, smukke og pisserige!

Photobucket
Nogen gange kunne det være rart at være 19 år igen! Og så alligevel. Der var så meget dengang, som man skulle finde ud af i forhold til store valg om uddannelse og livet generelt. Senere finder man så ud af, at man alligevel ikke kan planlægge sig ud af noget som helst, livet tager alligevel røven på en på både godt og ondt! Kunne jeg have givet mig selv et godt råd, da jeg var 19 år og pisse usikker, ville det have været noget i stil med: Du er god nok, drop ham fyren du er sammen med, tag ud og rejs en masse, plej dine gode venner og husk at nogen ting faktisk bliver nemmere, når du er ældre og mere erfaren! (Der er så også en masse der bliver sværere, men den tager vi en anden gang...)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det dog dejligt at vide.. jeg er 19 (eller snart 20), og jeg står lige i den usikre situation, du skriver om. Tusind tak!! :)

    SvarSlet
  2. He, he jeg er nu ikke noget orakel i den genre, men jo, det meste løser sig heldigvis hen ad vejen :-) Held og lykke med det!

    SvarSlet