fredag

Flere picks fra Urban O.




Er garderoben kedelig eller pengene små, er accessories løsningen, da det er en nem måde at tilføre nyt liv til ens gamle gevandter. Øreringene er så specielle i sig selv, at de nemt kan bruges til at peppe ens basistøj op, og halskæderne ville være perfekte til helt plain ensfarvede t-shirts. Neglelak kan man vel aldrig få nok af! Farverne her er hhv. purple, smoke og nude og er mine favoritter. Er der forresten nogen der ved, hvor længe neglelak kan holde efter at man har åbnet for flasken? Synes at der er nogen af mine, der klumper lidt efter kort tid, men ok de har måske været for billige.... Alt det viste fås hos Urbanoutfitters.

2 kommentarer:

  1. Åhhh, du siger lige til inden du evt. ligger en bestilling hos UO, vi kunne jo dele portoen?

    SvarSlet
  2. Hey, det vil jeg bestemt gøre, god idè! Pt. har jeg dog ikke lige kassen til det, da jeg har købt en masse bøger i denne her måned...Men jeg siger til og så kan det jo være at det også passer dig
    :-)

    SvarSlet