fredag

Silence + Noise




Jeg har længe sværmet om det her mærke Silence + Noise, som forhandles af Urbanoutfitters og var det muligt, købte jeg det hele! Tøjet koster mellem 250 -600 kr og er dermed ret budgetvenligt. Stilen er helt, helt perfekt og jeg er især vild med de øverste tunikaer, den grå skindjakke, den blå cardigan og den oversize grå bluse med mesh cut out i ryggen. Det er ret sjældent, at jeg på den måde falder for et enkelt mærke, men det her rammer mig bare lige i mit budget-elskende hjerte...Suk.

4 kommentarer:

  1. Jeg har haft det på samme måde med Silence + Noise... Savler altid over deres ting! Købte forresten den blomstrede tunika, men den sad bare ikke pænt og havde nogle sære flapper bagpå, så den røg retur igen... På trods af det fine mønster...

    SvarSlet
  2. Ej øv, ja sådan er det jo nogengange med det netshopping, men hader virkelig at "glæde" mig til et stykke tøj og så blive skuffet, når det når frem. Men så ved jeg da ikke lige om jeg vil bestille lige den...

    SvarSlet
  3. Jeg elsker silence + noice! Jeg har indtil videre anskaffet mig tre ting fra mærket og jeg er virkelig super glad for dem. :) Det er enkelt men alligevel med en cool og lidt rå kant.

    SvarSlet
  4. Lige præcist! Kan du sige lidt om deres størrelser? Er det true to size? Og hvad med kvaliteten?

    SvarSlet