fredag

For 12.000 kr i H&M (!)




Åh gud, den her blog burde have heddet "Hø og møg" (kærligt ment H&M). Men hvis ellers de der svenskere "kendte" mig, ville de elske mig, eftersom jeg laver så meget gratis reklame for dem! Nu er der igen nyheder i shoppen, hvor jeg lige hurtigt fandt de her favoritter. Selv skal jeg ikke have noget med, men synes ellers, at de har oppet sig. Husker med gru, dengang det kun var kedeligt konetøj, der kom på deres webshop, og nu kan man indimellem være ret heldig og finde noget godt. Det eneste, der nok frister mig er den grå trøje, som også fås i sort. Vero moda lavede nogen sidste år i nærmest samme model, og de er super til efteråret, hvor man lige kan kaste den over en tanktop og leggins og så er man ellers good to go... Støvletterne er ok, men har følt på dem irl og de er altså ret kunstige i det og ville næppe overleve dansk efterårsvejr, så de er simpelthen for billige efter min smag. Øreringene fås for kun 30 kr (!) - hvordan producerer man noget så billigt? Mon det er bæredygtigt, ahem...? Men øreringene der er formet som vinger, er nu ret fine men nok alligvel for små efter min smag. Guldbrokade-kjolen/nederdelen er jeg helt vild med! Og havde de nu lavet en jakke i stoffet, var jeg helt sikkert på! Meen... Jeg tror jeg tager en lang pause fra H&M lige nu. Den der bonuscheck som man får en gang om året (når man er klubmedlem), har nemlig lige mindet mig om, at jeg i løbet af det sidste år har kastet 12.000 kr (!!!!!) efter H&M! Det inkluderer så også børnetøj, men alligevel! For 12.000 kr kunne jeg også have købt en fed dyr taske og mindst en 2-3 par sko i rigtig god kvalitet! Eller jeg kunne være rejst til New York 3 gange. Det sætter det sgu lidt i perspektiv! Tør slet ikke tænke på hvad det løber op i, hvis man dertil også lægger køb fra Zara,UO og Topshop, som er mine andre highstreet pushere...
PS: Jeg har hørt tidligere fra Sidseloglasse at der skulle komme både en Monki + Weekday i Århus! Og DET glæder jeg mig til! Så kan de få de næste 12.000 kr...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar