torsdag

100909

Photobucket

(Blazer Topshop, leggins og t-shirt H&M, halskæde Oasis, støvler Jette Riis)
Lige en hurtig "dagens" før resten af i dag skal gå med familietid og praktiske gøremål. Blev igår fristet i H&M, der pt. kører et tilbud om at man kan købe 2 varer og så få den dyreste med 20% rabat. Jeg købte de her blå leggins, som jeg allerede elsker. De kostede kun 80 kr, og står fuldt ud mål med mine andre leggins fra Topshop, som ofte koster mellem 150-200 kr stykket. De er i en god og kraftig jerseykvalitet, og jeg er vild med den grå/blå farve, som kan bruges til næsten hvad som helst. Lokket af rabatten købte jeg desuden en sort velourkjole, som jeg har kigget rigtigt meget på flere gange, men som jeg ikke er helt sikker på er en keeper... Selvom den kun kostede 250 med rabatten, er det jo stadig en slags penge...Og ved jo godt, at man ikke skal købe noget, bare fordi man lige kan spare lidt...Hmmm...Tænke, tænke...

2 kommentarer:

  1. eih hvor så du fin ud igår!
    Jeg er helt vild med din halskæde og jakke.

    SvarSlet
  2. Tak ;-) Halskæden var et udsalgskup sidste år og kostede vist kun 75 kr og jakken er jeg også bare så glad for. Er ellers ikke særlig "god" til blazers, men den her gør lige ens outfit en anelse sjovere!

    SvarSlet