torsdag

Photobucket (Denoto
(Denoto - billede af Henning Pedersen og Jonas Gjendemsjø)
Hvorfor var det egentlig, at jeg ikke købte den der halskæde fra Trend, da jeg stod med den nede i butikken? Tror nærigheden satte ind, og at jeg ikke ville give et par hundrede for den. Når jeg nu ser den igen, og så fotograferet på så fin vis, ville jeg vildt gerne have den! Typisk! Har fundet nogle øreringe, der ikke matcher (gud forbyde det), men som er lidt indenfor samme stil, og som ville gøre mine outfits med oversize bluser og leggins en anelse mere feminine. Om jeg så kan leve med clip-ons, er en anden sag. Det er jeg slet ikke vant til at bruge.


Mosaic stone earrings 75 kr Topshop
Mango rainbow crystal faraona earring 270 kr
Asos statement Mirror clip on earrings 139 kr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar