torsdag

Divided går i sort

Photobucket

Så ramte resten af Divided Eksclusive kollektionen butikkerne i dag - inklusive den totalt overdrevent hypede velour kjole med skulderpuderne. Synes bestemt også den er fin, men er nu lidt skeptisk overfor hvordan den vil se ud, når man kun er 1.60 og dermed langt fra modella-højde. De to sorte kjoler i venstre side er jeg dog helt forgabt i. Den øverste vil kunne bruges til alt og apropos kropstype, vil den med sit tulipan-snit kunne give antydningen af lidt flere kurver forneden, hvilket jeg egentlig ikke ville have noget imod. Hellere volumen forneden end foroven, tak! Den sorte kjole under, er jo en ganske aldeles fantastisk festkjole, men måske for fin til mig og mit behov, selvom den selvfølgelig ville kunne dresses ned med f.eks et par Dr. martens. Alt i alt, synes jeg dog, at det er nogen vildt fine og meget anvendelige dele, som nemt lader sig kombinere på kryds og tværs. Det er derfor nok kun pengepungen der begrænser...Jeg er bestemt fristet, men tror jeg nøjes med at vise jer delene og glæde mig til at der meget snart derude i blogland, vil blive flashet mere sort i sort.

Du finder kollektionen i udvalgte butikker fra i dag og derudover fås den online lige her.

3 kommentarer:

  1. Ved du hvor skoene er fra? :-)

    SvarSlet
  2. Det er altsammen fra H&M divided. Du kan finde skoene under mit link foroven:-)

    SvarSlet