fredag

Endelig!

Nu lykkedes det mig endelig 1) at huske tidspunktet på en ebay-auktion der slutter 2) at huske at byde 3) at undgå at blive budt over i sidste sekund, hvilket virkelig er SÅ meget nedtur, idet man allerede når at sidde og glæde sig til at man næsten har den hjemme. Nu fik jeg ihvertfald en moschino taske og det til en rigtig god pris 202 kr inkl. forsendelse! Og tak til J. fordi du puttede børn og var far-agtig, mens jeg sad og heppede på mig selv i min egen lille ego-verden.

9 kommentarer:

  1. Hvor er den fiiin! :D Tillykke der!

    SvarSlet
  2. tillykke! :)
    meget sjovt at jeg selv lige her til aften har vundet en anden Moschino-taske på ebay. det er dog en lidt mindre model, da jeg har rigeligt med større tasker ;)

    SvarSlet
  3. Tillykke! Også til Camilla :-)

    SvarSlet
  4. Tak, tak! Jeg er også glad for den, nu skal den bare nå frem til mig. Håber den er ligeså fin som den ser ud på billedet!

    SvarSlet
  5. ih, den er magen til mit bedste genbrugs-fund.

    Håber den kommer godt frem, er i god stand og ægte og alt det der. Men fin ser den ud.

    /Mette

    SvarSlet
  6. Åh, det håber jeg også, glæder mig, der skulle være lidt slid på hanken men ellers skulle den være i fin stand. Og ift. ægtheden er der jo kun at krydse fingre, jeg ved alligevel ikke, hvordan man kan se om den er ægte eller ej...

    SvarSlet
  7. Det er noget med der skal stå "redwall" bagpå bogstaverne...

    Selv med slid på hanken er det da en god pris.

    SvarSlet
  8. Uh, tak for tippet, havde faktisk tænkt at jeg ville spørge nogen, om der var noget jeg kunne kigge efter, men altså, nu køber jeg aldrig kopivarer bevidst, men skulle det ske at den er fake, overlever jeg nok det til den pris:-)

    SvarSlet