fredag

Jeg føler mig...

Photobucket
Photobucket
... idéløs og uinspireret, måske det hjælper med lidt inspiration fra andre, som ligner nogen, der aldrig nogensinde har en "dårlig tøj-dag". De to moodboards er sammensatte af billeder fra Acne, Wang(ville ønske jeg havde laaangt hår, så jeg kunne lave sådan nogen fluffy, pjuskede fletninger) og lookbook. Der er lidt af hvert på billederne, som jeg pt. er ret glad for; grove støvler, SORT, store øreringe, striber, velour, læder, lange halskæder, LDB´s, skarpe skuldre og de der to-farvede Chanel lookalike strømpebukser, som jeg aldrig fik købt, men som jeg stadig er helt vild med. I dag skal jeg have læst 50 sider, er lidt bagud, det er sgu svært at være disciplineret, når der samtidigt er både ting at lave herhjemme og en million blogs, der jo også skal følges med i.

Hav en dejlig fredag!

2 kommentarer:

  1. Lækker collage og inspiration du har lavet der.

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Tak, ja hvem der bare havde så fed en stil!

    SvarSlet