tirsdag

Goodbye sweet summer!






Photobucket
Og... Sådan her ser han så ud, ham der Craig, der render rundt og fotograferer "models off duty". Nok ikke verdens værste job, han ser da også svært tilfreds ud. Jeg glæder mig næsten allerede til næste sommer, selvom et efterår med varm kakao, kæmpestrik, playstation, film og risengrød nu heller ikke lyder helt dårligt. Hvis bare ikke det var så koldt - jeg må simpelthen have fundet den gamle vinterjakke frem. Har brugt den samme i nogle år nu, simpelthen fordi jeg ikke rigtigt interesserer mig for at finde en ny en hver vinter. Det primære er, at den er varm, for det er alligevel aldrig lykkedes mig at finde en vinterjakke, som både er lige i øjet OG varm nok. Kan ikke gøre for det, men bliver aldrig en tilhænger af dynejakker, og mange andre jakker ser nok fancy ud, men virker også som om de absolut ikke er gearet til det danske vintervejr. Så min gamle blå sag fra D`ahrling må klare bare lige en omgang mere....
Øv, så blev klokken alligevel mange, vil smutte i seng nu, i morgen venter en alenlang dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar