tirsdag

Guld og sort hos Topshop

Photobucket



Hvor er der bare mange fine ting hos især Topshop i øjeblikket. De her strikkjoler er lige kommet på i dag, og skulle jeg nu noget særligt, ville de være helt perfekte! Tasken er desværre ikke i ægte skind, men den ville være virkeligt oplagt til en gang DIY med nitter... Favoritter er nok Emma Cook skoene, ringen og tasken, men selvom det "bare" er Topshop, ville det nok løbe op i et par tusinde, så jeg drømmer videre i stedet for... Og tak til J. for hjælpen med Photoshop, som jeg først er ved at lære at bruge nu...

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med de stramme strikkjoler, især den 'ternede' med de skarpe skuldre.

    SvarSlet
  2. Uh, ja havde jeg lige penge til det, havde jeg bestilt begge! De er SÅ fine til både efteråret og vinter!

    SvarSlet