onsdag

Dagens fra i går...

Dagens # 1

(Nederdel og t-shirt H&M, sko Vagabond, taske Bianco)
Jeg er virkelig, virkelig ikke god til alt det tekniske på den her blog, så er næsten helt flov over at måtte sige, at det tog mig en time i går og en halv time i dag at flikke det her "dagens" billede sammen, og så blev det jo ikke engang særligt avanceret, men nærmere bare på klippe/klistre niveauet for voksne...Mit kendsskab til billedbehandling begrænser sig til, at jeg kan finde ud af at gemme en fil (!), men ift. tilskæring og alle de andre ting, som man jo rent faktisk kan med et godt program, så er jeg temmeligt lost! Godt, min kæreste er verdens mest tålmodige mand! Nå men, her får I dagens fra igår. Som I jo nok har bemærket, er det "hverdags" outfits, jeg viser, eftersom det er afslappet (nogen vil kalde det kedeligt) tøj, der udgør min garderobe, og sådan jeg går rundt og ser ud i det daglige. Jeg er ret glad for den her nederdel, den er bare så behagelig og blød at have p,å og så går den nærmest til alt! Skal nå at spise lidt før min første forelæsning i dag, så vil smutte nu! Hav en god dag!

2 kommentarer:

  1. Haha, jeg kender det. Det er ikke helt nemt at lege prof. fotograf, når man i virkeligheden mest er en amatørblogger med billeder, der for det meste er taget med selvudløseren eller andre, der er li´så amatøragtige som én selv.
    Sidder selv og er ved at finde ud af, hvordan jeg laver et cool vandmærke til billederne.
    Fint hverdagsoutfit i øvrigt. :o)

    SvarSlet
  2. Hej, jeg har faktisk et udmærket kamera, men jeg har bare ikke lært det helt endnu det med at tage gode billeder. Og ja, det kræver en der er god til at tage billeder af en... Og det med billedbehandling er komplet nyt, men mon ikke øvelse gør mester! Imens må I bare finde jer i billeder af forskellig størrelse, kvalitet mv. Og ja, vi er sgu bare amatører og det her er for sjov, så derfor gør det heller ikke noget at det ikke ser topperfekt ud! Tak for komplimenten:-)

    SvarSlet