onsdag

Misundelse er en grim ting...

PhotobucketPhotobucket
(Credits: Fashion by frium & Anywho)
I know... Men jeg er bare dødmisundelig på hhv. Stephanie fra Anywho og Pernille fra Fashion by frium, som begge har hapset sig en fabelagtig Moschino taske. Jeg skulle virkelig have slået til dengang for et år siden, da jeg så en af disse her på Trendsales... Det er yderst sjældent at jeg ser noget, som jeg rent faktisk synes bare bliver pænere og pænere, jo mere jeg kigger på det. Sådan har jeg det med en Chanel 2.55, der bare altid vil være lækker, og følelsen er den samme i forhold skønheden her, som bare ville passe perfekt ind i garderoben. Kære Moschino taske, du er så smuk og dejlig, og du vil bare gå helt fint i spænd med mine andre tasker, faktisk er jeg ret sikker på at du vil blive klassens smukkeste og mest populære pige! Nu mangler jeg bare at finde dig! Har støvsuget hhv. Trendsales og Ebay, men indtil videre ingen gevinst. Øv bøv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar