tirsdag

I hate you so much right now!

Photobucket
kelis Pictures, Images and Photos Photobucket
Og nej, overskriften er ikke rettet mod nogen bestemt person, men nogen gange kunne man godt have brug for bare at skrige højt og længe! Det gør man jo bare ikke. Nogen går rundt og ulmer for evigt og får måske aldrig sagt, hvad der går dem på, før de ligger der bitre og gamle og først da forstår, at man kun får, hvad man selv beder om. Andre eksploderer øjeblikkeligt og lader hele verden vide, at de er pissesure. Jeg er nok den sidste type. Lige før var jeg ved at eksplodere over, at jeg ikke kunne finde en video med Kelis, som ikke var "disabled by request", hvilket sikkert er det "onde" pladeselskab, som ikke under os at se en video med hende gratis. Hvorfor, forstår jeg så intet af? Kunne det ikke lige så vel være i pladeselskabernes interesse, at man kunne se musikvideoer af ældre dato? Det ville for nogens vedkommende give dem lyst til at løbe ud og få fat i musikken (eller at downloade det, som de yngre generationer åbenbart gør i stor stil)... Det er noget underligt noget. På den ene side forstår jeg godt, at musikerne skal tjene penge på deres musik. På den anden side pisser det mig af, at noget så kedeligt som jura skal afholde mig fra at se bestemte musikvideoer udelukkende fordi der er noget der hedder copyright. Masseproducerede jeg kopier mhp. videresalg, ok så sagsøg mig, for så ville jeg være et grådigt svin, men for fanden, jeg vil jo bare låne en video og det kan vel ikke skade!!!! Godt så, nu blev der vist også varmet op til Kelis og "Caught out there" som efter min mening kandiderer til en af de vredeste popsange ever. Og så er hun jo en stilfuld dame, som godtnok er blevet noget mere stilfuld med årene, omend vi alle rendte rundt med crazy colors dengang. Enjoy! Denne her version er den eneste som jeg kunne finde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar